onsdag den 10. oktober 2012

Du er min stjerne

Hej alle i Blog-land,

Jeg syntes det er alt for lang tid siden jeg har været med i en udfordring med min hobby,
så her kommer et kort jeg har lavet til min søster på hendes "29 års" fødselsdag ;o)
Endnu engang tillykke zøzzer - Love you <3

Jeg vil gerne tilmelde mit kort til følgende udfordringer.


Jeg har selv lavet min baggrund ved først at køre et hvidt ark karton igennem min Double Doo XL
i en Crafts-Too embossing-folder som hedder Stars 
Herefter har jeg med en svamp duppet lidt gul, blå og sølv sværte fra Splendor på
Baggrunden har jeg sat på et gult stykke karton, som herefter er påsat den blå base


Jeg har brugt stemplet 'Gold Star' fra Docrafts, som er farvelagt med følgende Twinkling H2O farver:
Krop: Pewter (grå)
Næse: Blue Ice (blå)
Stjerne: Sunburst (gul)

For at give billedet lidt dybde, har jeg sværtet kanten med lidt af den sølv sværte fra baggrunden

Jeg ved kortet blev lidt Brøndby-agtigt, men det er jo også som man siger
Én gang Brøndby, altid Brøndby
Det er også derfor jeg tilmelder kortet som et drengekort, da det sagtens kunne havde været dette

Nu vil jeg finde min seng, så jeg kan være frisk til atter en dag på job i morgen tidlig
Godnat og sov godt
Knuz
Ea

2 kommentarer:

  1. Wbhat a very nice card - such a lovely image too. Thanks for joining in with the Ribbon Girl card challenge, Mary G x

    SvarSlet
  2. Helt underbart kort! Så fint med emossingen. Kul att du skapar med oss på Papertake Weekly :)

    SvarSlet