mandag den 1. oktober 2012

Donna's Mega Blog Candy + Jeg er en Blog Hop vinder

Hej alle,

Syntes lige jeg ville dele denne fantastiske Blog Candy,
så I kan gå over og deltage hos Donna på Bearly Mine Crafts
Den indeholder et væld af dies, stempler blomster + 3 overraskelser...
Skynd dig over og deltag i lodtrækningen. Tilmeldingen lukker 30. November.


Og en lille hilsen til Donna:
"Thanks for the chance of winning this lovely candy. I'll keep my fingers crossed. :o)"

Jeg vil også lige tage chancen og fortælle om det super søde digi-stempel
jeg har vundet ved Digi Bells Design Team og deres Blog Hop

Er hun ikke bare sød?
Glæder mig til jeg får tid til at farvelægge hende og vise jer allesammen resultatet.

Knuz
Ea

1 kommentar:

  1. Hi Thanks for posting about my Mega candy, and good luck.
    hugs
    Donna xx

    SvarSlet