lørdag den 2. juni 2012

Tilda med blomsterkæde:

Hej allesammen og velkommen til mit første indlæg på min blog.
Jeg vil starte bloggen med at vise et kort jeg har lavet til følgende konkurrencer:

Jeg har brugt pink baggrunds-papir med lyserøde polkaprikker fra Kaisercraft
Doily og sten til at give kortet lidt bling!
Tilda er skåret ud med Spellbinder dies og efterfølgende sat på med puder for at give billedet dimension

Tilda er stemplet med Momento Black Ink og farvelagt med Copics
Hår; E50, E51, E53
Hud: E000, E00, E21 - Kinder: R20
Kjole, sko og hårbånd: RV10, RV13, RV14
Flæse og strømper: RV000, RV10
Vinger: BG000, 0
Blomst: R35, R37, Y06 - Blad: G17, G14
Hele kanten rundt er farvet med C1 for at give billedet lidt dybde

For at give billedet lidt bling har vingerne og det gule i blomsterne fået lidt Sakura Stardust pen
Hele billedet er kantet med Tim Holtz Distress Ink med farven Worn Lipstick
Jeg håber dette gav lidt inspiration til lidt kortkreationer
Vi ses igen om ikke så længe :o)


2 kommentarer:

  1. What a pretty card! Love all of your details. Thanks so much for joining the Creative Card Crew for this challenge.
    Denise
    CCC-DT

    SvarSlet
  2. Lovely card. Thanks so much for joining in the challenge at Creative Card Crew.
    ~Jo

    SvarSlet