tirsdag den 12. juni 2012

Tilda med blåbær

Så er jeg tilbage.
Her er et nyt kort jeg har lavet til følgende udfordringer:

Jeg har brugt orange baggrunds-papir med lyse prikker fra My Minds Eye.
Den blå kant rundt om billedet og baggrunds-papiret givet kortet lidt spil sammen med blomster og sten.
Tilda er skåret ud med Spellbinders dies. Det er første gang jeg prøver med Out-The-Box-teknikken og det gik ikke helt så godt, men blev ok. Bedre held næste gang :o)
Efterfølgende er billedet påsat med puder for at give billedet lidt dimension.

Stemplet er 'Tilda With Cherries', men jeg har valgt at male dem blå, så det blev blåbær.
Tilda er stemplet med Momento Black Ink og farvelagt med Copics
Hår: E33, E35, E37
Hud: E000, E00, E21 - Kinder: R20
Kjole: G17, G05, G02 - Kanter og strømper: Y38, Y17, Y21
Sko og kurv: E37, E25, E35 + Blender
Bær: B29
Hele kanten rundt er farvet med C1 for at give billedet lidt dybde
For at give billedet lidt bling, har blåbærene fået lidt Sakura  Blue Star pen.
Hele billedet er kantet med Tim Holtz Distress Ink med farven Spiced Marmelade
 Det var så det for denne gang - Fortsat god dag :o)

3 kommentarer:

  1. This is very sweet...I always say, you cant go wrong with Tilda!!!

    Thanks for joining in at Fashionista this challenge!

    Rina Fashionista

    SvarSlet
  2. Wow gorgeous card, love the colours. The image is super beautiful and your colouring is amazing. Thank you for joining us at That Craft Place challenge blog :-) Kerry x

    SvarSlet
  3. Gorgeous card!
    Thanks for playing along with us at TOMIC challenge!
    Good Luck!
    Kianel & Magnolia DT.

    SvarSlet