søndag den 6. oktober 2013

Blå prinsesse "Cinderella"

Hej i Blogland,
Det er super længe siden jeg har skrevet herinde og har faktisk savnet det lidt ;o)
Jeg har desværre ikke fået lavet så eget hobby siden sidst,
men var til Kortdag i Hvalsø i går og fik lavet dette søde prinsesse-kort,
som jeg har fået bestilling på af en veninde.

Jeg vil gerne tilmelde kortet i følgende konkurrencer:

Jeg har farvelagt denne skønne prinsesse (Cinderella) fra Whiff of Joy for meget lang tid siden,
men har aldrig fået lavet kort med hende, så da min veninde bestilte et girly kort,
måtte jeg bare bruge hende.
Skoen og teksten er fra samme prinsesse-serie (Skoen - Princess Accessories, Teksten - Cinderella).
Blomsten er lavet af en ældre men super anvendelig Marianne Design Die LR0122.
Syntes det gav kortet det lille ekstra touch med rhinstens sløjferne.


Prinsessen og skoen er farvelagt med Copics:
Prinsessen:
Hår: E50, E51, E53
Hud: E000, E00, E21
Kinder + læber: R22, R20
Krone + halskæde: C3, C1
Kjole: B05, B02, B00 - Blender
Sløjfer + skørt + vifte: B60
Sko: B00 - Bleender

Skoen:
Pude: B05, B02, B00
Sko: B00 - Blender
Sløjfe: B60


Syntes også lige I skulle have et kig til bagsiden, hvor jeg har gjort plads til en lille hilsen.

Det var alt for mig idag. Fortsat god søndag til alle.
Knuz
Ea

2 kommentarer:

  1. Beautiful card Ea, lovely to see you back blogging.
    Hugs Teresa

    SvarSlet
  2. Very lovely ,Hugs from Belgium

    SvarSlet