søndag den 1. juli 2012

Der er en prinsesse indeni ALLE piger

Hej allesammen og glædelig søndag
Jeg håber I har nydt det dejlige vejr i går - Jeg var hos mine forældre og grille
og holde min fars fødselsdag. Det var enormt hyggeligt.
Jeg håber vejret fortsætter med at være dejligt idag også.
Jeg skal i Tivoli og se 'Den Eneste Ene' og bagefter,
hvis vejret tillader det, skal vi have en hyggelig aften i Tivoli.

Nu til et kort jeg har lavet til følgende udfordringer:


Jeg har brugt baggrunds-papir fra Kaisercraft - Pink med lyserøde prikker.
Lyserødt bånd med hvide prikker, blomster, sten og krystal sløjfer fra mine gemmer.
Både stemplet med prinsessen og skoen på puden samt teksten er
alle fra Whiff of Joy og hedder 'Cinderella' og 'Princess Accessories'



Jeg blev helt vild, da jeg så denne serie med prinsesser
og måtte bare eje dem allesammen.
Det er dog første gang jeg bruger nogle af dem på en kreation.
Jeg glæder mig rigtig meget til at få brugt lidt flere af dem, de er super søde.


Hvis man oversætter teksten til dansk står der: 'Der er en prinsesse indeni alle piger'

Skoen og puden er stemplet med Momento Black ink og farvelagt med Copics:
Pude: R14, R23
Sko: R21 + Blender

Jeg syntes det er rigtig svært at farvelægger, så det ligner en glassko,
men jeg er blevet ret tilfreds med resultatet.


Askepot er stemplet med Momento Blak ink og farvelagt med Copics:
Hår: E50, E51, E53
Hud: E000, E00, E21 - Kinder og læber: R22, R20
Kjole: RV14, RV23, RV21
Sløjfer + Vifte + Flæse: B60
Sko: RV21 + Blender
Krone: C3, C1 - Halskæde og sten: RV14, RV23

Jeg har klippet hende ud og sat hende på kortet med 2mm puder for at give lidt dimension.

Jeg håber i får en fortsat solrig søndag.


5 kommentarer:

  1. oww such a lovely little princess, so cute ! Thanks for joining us at WOJ and good luck. Hugs, marion

    SvarSlet
  2. What a cute stair step card! Love all the pinks and princess look!

    Thanks for joining us at WOJ Challenges this week!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    SvarSlet
  3. Wow this is fabulous!! The perfect image for a stair step card - love your colours too! Thanks for playing along with us at WOJ Challenges this time around, Juliexx

    SvarSlet
  4. What a delightful card! Lots of extras! Thanks so much for joining us for this challenge at the CREATIVE CARD CREW!
    Denise
    CCC-DT

    SvarSlet
  5. This is gorgeous, I love all the pink and such a beautifully coloured image. Thank you for joining us at Whiff of Joy Challenges :)

    SvarSlet